17 Mart 2012 Cumartesi

İntifada !!

    Evet yarın Suriye intifadasının 1. yıldönümü katil Esad tam bir yıldır çocuk kadın demeden öldürüyor!!
Bu günlerde kan bağın olmadan da nasıl kardeş olunur  bir kez daha öğrendim hatta ilk kez bu kadar samimi bir kardeşlik gördüm ben..Hamit Coşkun 21 yaşında, kendi öz kardeşim gibi içim acıyor ismi geçince.. Adem Özköse (artık Adem abi diye bahsedyorum kendinden) 3 çocuk babası nasılda özlemiştir gül kokulu evlatlarını,ya o masumlar her kapı çalışında bakıyorlardır babam mı diye..
Elinde çikolata olmasada olur Adem abi, yeter ki gel ve sevindir kuzucuklarını :(

Tam 8 gündür 2 türk gazeteciyi esir tutuyor baas rejimi.. twitter in ne olduğunu bile bilmezken iki gündr twit atmayıda öğrendim,ha bire #gazetecilerimiziistiyoruz yazıp yazıp twitliyorum..İlginçtir insanlar orada ölürken insanlar galatasaray-fenerbahçe diye yırtınıyorlar ha bide Katy Perry diye birini çağırıyorlar ! Türkiyede konser vermeliymiş.. Kimin umurunda dünyada çocuklar ölüyormuş,filistine baruttan yağmur yağıyormuş,somalide çocuklar açmış..,
Katy Perry Türkiyeye gelmeli ve konser vermeli Galatasaray şampiyon olmalı Fener onurunu kurtarmalı(!)

Şaşkınım şoklardayım ben böyle umarsızlık karşısında sadece şaşkınım, 

Muhammet Halil Kaya gibi bir insanı tanıdım bu dönemde birde.. İşte arkadaş dediğin böyle olur Maşaallah Maşaallah 8 gündür uyumadan çabalıyor arkadaşları için onları çok özlediği öyle belli ki ve başardı da sesini duyurdu herkese Allah yardımcısı olsun inş..

-Yılgınlık yok, gevşemek yok, umutsuzluk yok!
Dua var, sabır var, sükunet, Allah var!-


Hamidim, gözüm, delikanlım, yiğidim!
...

Tam idlip'e gitmeden önce telefon açtın ve pat diye 'küs müyüz abi?' dedin ya. Ağzımdan iyiki 'gözüm sana küsülür mü?' sözleri dökülmüş ve iyiki senden -helal sana abi- sözlerini işitmişim. Yoksa kahrımdan ölürdüm şu anda, yedi gün oldu, tam yedi gün, yoksunuz lan, böyle baya bildiğin yoksunuz işte.

Yaşlandık lan burda, işi gücü bıraktık lan, sakalları uzattık lan, ağzımızı bıçak açmıyor lan. Koskoca adamları hüngür-hüngür ağlattınız lan!
İnsaf edin bizde ki göz pınarı sonuçta lan, missisipi değil ki bunlar lan!

Sizi beklemek ne güzel lan!

Gözüm 'abi şu an çanakkkalede'yiz' diyerek, güldün ya sen o an, Hamit böyle şakalar yapma kalbim duracak dedim ya ben, işte şakayı çok seviyorsunuz siz bunu anladık ama kalp dayanmıyor bizde de, hak verin, ses verin, dönün gelin.

Benden daha yakışıklı olduğunu biliyorum ve 'bu konuda yapabileceğim bir şey yok üzgünüm abi' deyişinin de ayrıca hastasıyım,

Sevmek Zamanı filminin tarihini hala karıştırıyorum ve sen benle bir ömür kafa bulasın diye artık hiç hatırlamak bile istemiyorum o tarihi, hatta unuttum lan bak yine,

Gel, 'abi türk sinema tarihi kitabı yazıyorum diyorsun bir de, daha bir filmin tarihini bilmiyorsun' diyerek kafa bul benle gözüm, Gel 'menemenli kahvaltılarımızı şenlendir' Gel, savur saçlarını rüzgara o kafanı arkaya ata ata...

Hamidim, en güzel hikayeleri sen yaz, en tanıdık bildik yollardan sen geç, en güzel filmleri sen seyret, en güzel şiirleri sen yaz, en baba esprileri sen patlat, en güzel çayı sen iç... Biz burda bekleriz.

Ama diyeceğim o dur ki gözüm; çok özledim seni...   

                                                                                                           Güven Adıgüzel


Bu yazıyı okudum bugün ve boğazım düğüm düğüm...



Yarın hayırlı haberler almak duasıyla inş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder